Wizards of Hogwarts
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Inloggen

Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Updates
Hier komen de nieuwste updates te staan!
- update 24-4-14
De namen van groepen zijn veranderd in de Engelse taal
Team
Administrators
Malirith Whifferdill
Moderators -
Seizoen
Het is weer herfst op Hogwarts. Iedereen keert terug van huis naar Hogwarts.
Delen!

Lusa Whyllin ~ Kantoorbezoek/melden.

2 plaatsers

Ga naar beneden

Lusa Whyllin ~ Kantoorbezoek/melden. Empty Lusa Whyllin ~ Kantoorbezoek/melden.

Bericht van Lusa Whyllin wo apr 23, 2014 5:09 pm

Voorzichtig loop Lusa, met al haar spullen in haar handen het kantoor van mevrouw Whifferdill binnen. "Hallo," roept ze hard en ze kwakt alle spullen op de grond, behalve haar zwarte uil, die houdt ze stevig vast en haar toverstok blijft ook ongedeerd in haar hand zitten. "Ik heb alle spullen. Ik breng ze wel effe naar mijn kamer. Accio" fluistert ze de spreuk en alle spullen komen naar haar toegevlogen. Maar wat is de verdwijnspreuk? Iets met portkey toch? "Portory Accio" herinnert ze zich. Maar ze moet wel aan haar slaapkamer denken, anders lukt het niet, dus doet ze dat snel. Als ze opkijkt, kijk ze in de verbaasde ogen van Professor Whifferdill.
Lusa Whyllin
Lusa Whyllin
Leerling
Leerling


Karakterkaart
Leeftijd: 14
Groep: Zwadderich
Crush: Ik een crush? No way.

Terug naar boven Ga naar beneden

Lusa Whyllin ~ Kantoorbezoek/melden. Empty Re: Lusa Whyllin ~ Kantoorbezoek/melden.

Bericht van Malirith Whifferdill do apr 24, 2014 3:09 pm

Als er opnieuw een leerling binnenkomt, schiet Malirith bijna in de lach. De leerlinge is bedekt onder spullen, je kan haar gezicht niet eens meer zien. Ze schrikt op van haar luide stem. Duidelijk een Slytherin. "Hallo, Lusa." zegt Malirith terug als de leerling al haar spullen op de grond gooit. "Ik heb alle spullen. Ik breng ze wel effe naar mijn kamer. Accio" Het gaat zo snel, dat Malirith eerst niet doorheeft wat de leerlinge aan het doen is, maar dan ziet ze dat de spullen omhooggaan en naar haar toevliegen. Ze is... Aan het toveren! "Portory Accio"  Natuurlijk, daar gaan de spullen. Zal het goed gegaan zijn? Ze bekijkt het meisje eens goed. Dure merkleding, een goeie kwaliteit toverstok... Een zwarte uil. Duidelijk dat dit kind rijke ouders heeft. "Je mag gaan. Welkom op Hogwarts!"
Malirith Whifferdill
Malirith Whifferdill
Schoolhoofd
Schoolhoofd


Karakterkaart
Leeftijd: 27 Jaar
Groep: Professoren
Crush: Niet verliefd.

https://wizardsofhogwarts.forumactie.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum